e-sklep@bat.pl

SKŁADY I MARKETY BUDOWLANE

BAT materiały budowlane logo

Jak zrobić zakupy w sklepie internetowym BAT?

Jak zrobić zakupy w sklepie internetowym BAT?

Sklep internetowy BAT umożliwia robienie wygodnych zakupów w każdym miejscu i czasie z dostawą pod wskazany adres lub odbiorem osobistym w markecie budowlanym Bat przy ul. Nowatorów 13 w Gdańsku, w godzinach otwarcia marketu (pon-pt: 6:30 - 18:00, sob: 7:00 - 15:00).

Znaleźć tu można cały asortyment potrzebny do budowy i remontu, podzielony na wygodne kategorie.

Poniżej przedstawiamy Wam małą ściągawkę na temat sposobu robienia zakupów i najważniejszych funkcjonalności sklepu online.

W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu z naszym przedstawicielem, w godzinach otwarcia marketu.



1. ZAKŁADANIE KONTA

Zakładanie konta dostępne jest z poziomu sklepu

Przycisk znajdziemy przy koszyku na górze strony REJESTRACJA/LOGOWANIE

Możemy to również zrobić z poziomu koszyka. Kiedy w koszyku mamy już odpowiednią ilość wybranych produktów, wybieramy opcję zakupów lub wysłania zapytania i przechodzimy do formularza zamówienia.

Przed 1 zakupami należy utworzyć konto użytkownika poprzez rejestrację

Konto może zostać utworzone przez osobę prywatną lub firmę, w zależności od wybranej opcji trzeba wypełnić pola informacjami.

OSOBA PRYWATNA:

FIRMA:

Kolejnym krok to DANE DOSTĘPOWE, należy tutaj uzupełnić informacje dot. logowania

Wpisujemy nasz login i hasło. (Hasło musi się składać min. z 8 znaków i zawierać duże/małe litery oraz cyfry, nie może zawierać znaków specjalnych.)

Kolejne pola to ADRES GŁÓWWNY i DANE KONTAKTOWE:

Ostatni element to: wyrażenie zgód na przetwarzanie danych i przekazywanie informacji handlowych, akceptacja regulaminu i potwierdzenie antyspamowe. Zgody oznaczone gwiazdką są obowiązkowe.

 

Konto jest gotowe do zarejestrowania, wystarczy nacisnąć przycisk ZAREJESTRUJ.

 

Gratulacje! Udało Ci się założyć konto w sklepie BAT.

Na Twój adres e-mail została wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Aktywacja konta jest wymagana. Po kliknięciu w link - nasze konto jest aktywne.



2. KONTO UŻYTKOWNIKA

W panelu użytkownika, widocznym po zalogowaniu, możemy w łatwy sposób sprawdzić lub zmienić dane.

Zakładka TWOJE ZAMÓWIENIA

Zawiera: historię zamówień - ich numery, statusy, daty złożenia, podgląd i wersję do druku

Zakładka EDYCJA DANYCH

Pozwala na modyfikowanie informacji o użytkowniku.

3. LOGOWANIE

LOGOWANIE dostępne jest z poziomu sklepu, przycisk znajdziemy przy koszyku na górze strony REJESTRACJA/LOGOWANIE

Możemy to również zrobić z poziomu koszyka. Kiedy w koszyku mamy już odpowiednią ilość wybranych produktów, wybieramy opcję zakupów lub wysłania zapytania i wpisujemy dane w sekcji LOGOWANIE.



4. ZNALEZIENIE POŻĄDANEGO PRODUKTU

Można to zrobić przy pomocy wygodnej wyszukiwarki, dostępnej w prawym górnym rogu strony.

W polu wyszukiwarki możemy wpisać dowolne słowa - nazwę konkretnej rzeczy lub nazwę producenta.

Inny sposób na wyszukanie konkretnego przedmiotu to wybór odpowiedniej kategorii produktów.

Cztery główne kategorie (wykończenie i remont, prace ziemne/fundamenty, stan surowy, wokół domu) znajdują się na pasku - prawie na samej górze strony.

Po najechaniu na wybraną kategorię, zobaczymy listę podkategorii, które ułatwią nam znalezienie potrzebnych produktów.

5. DODANIE PRODUKTÓW DO INTERNETOWEGO KOSZYKA

Jeśli udało Ci się znaleźć potrzebny produkt, możesz go dodać do koszyka online. Jest to bardzo łatwe- wystarczy kliknąć na czerwony pasek z napisem „DODAJ DO KOSZYKA” znajdujący się przy każdym produkcie.



Po dodaniu do koszyka można zwiększyć ilość produktów, przejść do koszyka lub kontynuować zakupy.

W naszym sklepie znajdują się również produkty, których ze względu na dostępność, gabaryt czy też koszt dostawy nie można zamówić online. Nasz sklep umożliwia tworzenie listy zapytań na takie produkty i zbiorcze wysłanie zapytania.

Produkty dostępne na zapytanie wyróżniają się kolorem przycisku "DODAJ DO KOSZYKA"

Produkt na zapytanie po dodaniu do koszyka zapisuje się automatycznie w zbiorczej liście zapytań w koszyku.

Produkty dostępne jak i te na zapytanie można dodawać również z karty produktu. Oznacza to, że po wyszukaniu interesującego nas towaru, klikając w jego nazwę lub zdjęcie otworzy się KARTA PRODUKTU z opisem i parametrami.

Z tego poziomu możemy wybrać ilość towaru, dodać do koszyka/ listy zapytań lub sprawdzić dostępność w wybranych składach budowlanych Bat.

6. SPRAWDZANIE/ PRZEGLĄDANIE KOSZYKA

Po zrobieniu zakupów możemy zajrzeć do swojego koszyka. Znajduje się on w prawym górnym rogu strony nad paskiem wyszukiwarki widocznym jako LISTA PRODUKTÓW

Klikając na listę możemy zobaczyć wszystkie dodane produkty. Zarówno dostępne do zakupu online, jak również te, na które można wysłać zapytanie.

W tym miejscu istnieje również możliwość zmiany ilości zamówienia określonych produktów lub ich całkowitego usunięcia.

Dostępne są też trzy kroki - KUP PRODUKTY ONLINE (te, które są dostępne)

KUP PRODUKTY ONLINE I PRZEŚLIJ ZAPYTANIE NA POZOSTAŁE (zakup dostępnych produktów i wysłanie zapytania na pozostałe produkty)

PRZEŚLIJ ZAPYTANIE NA WSZYSTKIE PRODUKTY (wysłanie tylko listy zapytań bez zakupów online)

Nasze zakupy możemy również zapisać w formacie PDF lub wydrukować.

7. POTWIERDZENIE DANYCH I ZAPŁATA



Ostatni krok to zatwierdzenie i opłacenie zamówienia.

KROK 1 - POTWIERDZENIE/EDYCJA DANYCH

Można tu zmienić adres dostawy, czy dane osobowe.

KROK 2 - WYBÓR PŁATNOŚCI

Dostępne opcje:

- płatność za pobraniem

- przy odbiorze w sklepie

- Payu

- przelew bankowy.

KROK 3 - DOSTAWA

w zależności od wybranej formy płatności dostępne są różne formy dostawy:

- przesyłka kurierska

- odbiór osobisty

KROK 4 - UWAGI DLA SPRZEDAWCY

Można tu wpisać wiadomość dla sprzedawcy. PAMIETAJ O ZAAKCEPTOWANIU REGULAMINU SKLEPU

KROK 5 - FINALIZACJA

Podsumowanie naszych zakupów, kosztów dostawy, całkowity koszt zamówienia.

Teraz pozostaje tylko zrealizowanie zamówienia, aby to zrobić, wystarczy kliknąć przycisk „ZAMÓWIENIEZ OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY".

Jeżeli wybraliśmy sposób płatności poprzez Payu - system przekieruje nas do serwisu płatności, gdzie będziemy mogli zapłacić za zakupy. W momencie zrealizowania płatności, otrzymamy powiadomienie o zarejestrowaniu zamówienia w systemie BAT.

Jeżeli wybraliśmy inny sposób płatności (za pobraniem, przy odbiorze) otrzymamy informację o potwierdzeniu zamówienia.

W przypadku zakupów z opcją zapytania po kliknięciu „ZAMÓWIENIE Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY" pojawi się jeszcze formularz do zapytania.



Oprócz komunikatów na stronie sklepu online wszystkie zdarzenia związane z naszym zamówieniem przychodzić będą na adres e-mail podany w rejestracji.

W razie jakichkolwiek pytań, zachęcamy do kontaktu z naszym przedstawicielem, w godzinach otwarcia marketu.

Zapraszamy do zakupów!

Createdy by Studio Spectro